Van merkidentiteit tot grafische ondersteuning. Alles wat jouw merk nodig heeft om een stempel achter te laten.
Laat je merk spreken met een unieke persoonlijkheid en heldere boodschap. Perfect voor ondernemers en KMO’s die willen opvallen.
Een nieuwe look, een nieuw verhaal. Ideaal voor bedrijven die hun imago en campagnes willen vernieuwen.
Versterk je merk met onze strategische benadering die je unieke waarden en visie definieert, en zorgt voor een consistent verhaal richting je doelgroep.
Van krachtige visuals tot subtiel design, we helpen creatieve projecten tot leven komen met een professionele uitstraling.
Laat je producten opvallen met op maat gemaakte verpakkingen die zowel beschermen als je merkidentiteit versterken.
Van online visuals tot gedrukte materialen – wij creëren ontwerpen die zowel op papier als digitaal impact maken.
Een huisstijlgids zorgt voor uniformiteit in je communicatie, met duidelijke richtlijnen voor logo, kleuren en typografie.
Ontwerp van responsieve websites die zorgen voor een naadloze ervaring op alle apparaten.
Merken zijn net als mensen: ze hebben een eigen persoonlijkheid, reputatie en doelen. Een sterke merkidentiteit is een krachtig middel om vertrouwen en geloofwaardigheid op te bouwen.
Maak een sterke eerste indruk met een fris & modern logo. Onze designers creëren logo’s & elementen die jouw identiteit weerspiegelen en jouw merk herkenbaar maken.
Met woorden vertel je een verhaal, maar met het juiste lettertype breng je ook een gevoel over om jouw boodschap kracht te geven. Wij kiezen lettertypes die jouw merkidentiteit versterken.
Kleuren zijn meer dan esthetiek; ze weerspiegelen emoties en waarden. Dankzij een juiste kleurselectie kunnen we een betekenisvolle connectie tussen jou en je doelgroep tot stand brengen.
Een goede baseline legt de essentie van jouw merk vast. Onze copywriters bedenken doeltreffende slogans die jouw boodschap krachtig samenvatten, waardoor een blijvende indruk wordt achtergelaten.
We begeleiden je van het eerste idee tot de lancering van een merk dat jouw doelen haalt en je klanten aanspreekt.
01
We starten met een oefening om de missie, visie, doelen en kernwaarden van het merk te bepalen, en zetten zo de koers uit voor het project.
02
03
04
Het winnende concept wordt verfijnd en toegepast in diverse voorbeelden zodat je een helder beeld krijgt.
05
Dankzij de professionele aanpak van Larkom hebben we nu een sterke en herkenbare huisstijl die perfect bij ons past.
Zaakvoerder bij Taxbel